Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

Σχέσεις Attica bank - Χάρη Παμπούκη και Πασοκ ; Μη μου λες !!!!

Τι είπατε ; Πάρτε το μηδέν. Δεν σας ακούω καλά και δε θέλω να κάνω κάποιο λάθος. Παίζει ρόλο ο άνθρωπος του ΓΑΠ, του βαθέως ΠΑΣΟΚ, στα της Attica bank ;;;; Πείτε το ξανά παρακαλώ για να σας δώσω -και εγώ- ότι έχω.

Όχι τώρα γιατί βαριέμαι. Μετά. Όχι πολύ μετά. Σε λίγο. Και όλα αυτά ... αφού τώρα πήρατε πρέφα πως σας έριξαν στην μοιρασιά

Ξανά μπας και το μάθετε. "Τα καλύτερα έρχονται", που λέει και ο ... Ποιος ;;;
Με την ευκαιρία, πάρτε άλλη μια ... επιτυχία σας από το παρελθόν, που συμπτωματικά
αναρτήσατε 4-5 ώρες πριν μου έλθει η απόλυση με δικαστικό επιμελητή,  για να μη σας τα χρωστάω. 

Επιστρέφω με υλικό που θα σας δώσω για να σας συμπαρασταθώ μιας και είστε εξαίσια παιδιά.

Upd. έχω και διαχρονικές δηλώσεις Κρίντα. Επί Ν.Δ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ. Απ' όλα έχω. Να τις ρίξω κι αυτές ; Ok. Θα τις ρίξω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου