Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Πήρατε πρέφα πως σας έριχναν ; Όταν καμαρώνατε ήταν καλά, εεεε ;;;


"Όταν το καράβι βουλιάζει, πρώτα τα ποντίκια το εγκαταλείπουν", "χέστηκε ο Πολύδωρος και πάει στον δρόμο γρήγορος", "ουαί δε υμίν, γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριταί". 
Αυτά και άλλα πολλά συναφή λέει ο σοφός λαός σε κάθε έκφανση της επικοινωνίας του, όταν αναφέρεται σε όψιμους μεταμεληθέντες. Τι έγινε λοιπόν ; Πήρατε χαμπάρι πως σας έριχναν στη μοιρασιά της ... διαφημιστικής πίτας και τα ... λέτε αλλιώς τώρα, εεεε ;;;;

http://www.fmvoice.gr/index.php/stiles/mauri-lista/item/138029-ektheti-i-attica-bank


http://www.fmvoice.gr/index.php/stiles/mauri-lista/item/138028-200-oi-synetairoi




http://www.fmvoice.gr/index.php/stiles/mauri-lista/item/138027-aleksi








Λες και ξεχνάει το γαμημένο το μυαλό (και το internet) τι λέγατε πρότερα όταν το γλύψιμο ΣΑΣ στον Γαμβρίλη είχε φτάσει στα ... σύννεφα. Τώρα λέτε ρε πως δεν ήταν μόνο ο εκβιαστής Μουσάς στην μοιρασιά ;;;;Τώρα που πήρατε χαμπάρι ΑΥΤΟ ;;;;  Λες και ξεχάσατε ... δημοσιογραφικές ... επιτυχίες σαν την κατωτέρω :
Λες και όσα γράφετε, έχουν να κάνουν με δημοσιογραφία ή με έκφραση απόψεων όταν είναι πασιφανές και στον έχοντα το πλέον αγαθό πνεύμα πως το "δελτίο τύπου" και το
"κατοσταρικάκι" το ... μεταφράζετε ως ... δημοσιογραφία.

Έχω περάσει μπόλικα στη ζωή μου με λαμόγια. Και ο λόγος είναι πως ΠΑΝΤΑ ήμουν "απέναντι" !!! Πάντα όμως δικαιώθηκα ενώ κατάστικτοι έμειναν όσοι θαρρούσαν πως οι στρεβλώσεις είναι παντοτινές. Όπως έγινε και με το παραδικαστικό του Πειραιά (χρωστάω καταγραφή σχέσεων "παραδικαστικού Πειραιά" με αλήτες λαμόγια και τζογαδόρους -με μαύρα χρήματα- ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ). 
Σύντομα θα επανέλθω. 

Υ.γ. Μέχρι να ζητήσετε συγνώμη ρε, θα σας πηγαίνω βαρκάδα. Αν έχετε ίχνος από αξιοπρέπεια, αν έχετε τα άντερα, ζητήστε συγνώμη για τον χαρακτηρισμό σας προς εμέ ως σκουλήκι & γυμνοσάλιαγκα που ... θα με στρώσει και θα με "καθαρίσει" (;;;;) η κάθαρση της χρεοκοπίας όπως γράψατε την 18-1-2011 όταν με απέλυσε η Attica bank μετά από 13 μεταθέσεις μου - μετακινήσεις μου, μέσα σε 15 μήνες, ενόσω οι βαθμοί μου, με άριστα το 10 ήταν 8άρια, 9άρια και 10άρια.

Θα επανέλθω ρε σεις, αρχικά με τις αγωγές και τις μηνύσεις που μου έχει καταθέσει η τράπεζα ΔΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ Δ.Σ. της (Γαμβρίλη, Σταθόπουλου, Μπακατσέλου, Γουβαλά κλπ) και για να μη σας τα πολυλογώ, με όλο το διορισμένο "περιβάλλον" των Σημίτη, Βενιζέλου, που αμείβονται από τον μόχθο χιλιάδων αναξιοπαθούντων -πλέον- μηχανικών !!!


Θέτω τον εαυτό μου στην διάθεση των μηχανικών, αρκεί να συγκεντρωθούν ως ομάδα και όχι κατά μόνας για να απαντήσω σε ΟΤΙ ερωτηθώ και να μιλήσω για ΟΣΑ γνωρίζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου