Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

Γαμβρίλη, μου έλειψες και θέλω να το ξέρεις. Όπως και το twgipc.exe

Όμορφοι καιροί που ο Ελληνισμός απολαμβάνει τις (ακόμη) θάλασσές του, όπου η ζέστη είναι έντονη και εγώ ; Χμμμ, ... καθισμένος στο απέναντι παγκάκι (όπως θα έλεγε και ο Πάριος) σκέφτομαι και ... μου λείπουν καταστάσεις όπου είχα διαπιστώσει την 28-9-2010 πως στο τερματικό μου στην τράπεζα, στην Attica bank, "έτρεχε" το twgipc.exe

με κλικ γίνεται πελώωωωριο
Ρε τι να είναι αυτό το twgipc.exe, σκέφτηκα. Ας googl-άρω να δω τι λένε οι γνώστες του θέματος στο file.net :  

The program has no visible window. Twgipc.exe is not a Windows core file. The program listens for or sends data on open ports to a LAN or the Internet. You can uninstall this program in the Control Panel. Twgipc.exe is able to hide itself and monitor applications. Therefore the technical security rating is 53% dangerous.

Δηλαδή ; (λέω) Υπήρχε κάτι που κατέγραφε τις κινήσεις μου, ότι έγραφα, διάβαζα, έβλεπα στο
τερματικό μου ; "Κάτι" που θεωρείται στο 53% επικίνδυνο και στέλνει ... ότι στέλνει ... όπου στέλνει "κάτι" ; Πέραν των επίσημων πρωτοκόλλων δικτύου ;; Γιατί άραγε ;; Σε τελική ανάλυση, μήπως "έτρεχαν" remote control προγράμματα, ενόσω ήταν αφανή για τον χρήστη - υπάλληλο ;;

Και τι έκανα γι αυτό ; Θα σου πω. Αφού είχα φάει ένα σκασμό μεταθέσεις (13 τον αριθμό σε 15 μήνες την ίδια ώρα που οι βαθμοί μου με άριστα το 10 ήταν 8άρια, 9άρια και 10άρια) και πριν απολυθώ με ... συνοπτικές διαδικασίες, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ, κινήθηκα ως εξής.

Επιστρέφω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου