Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Αποτελεί Τιμή μου να έχω μηνύσεις και αγωγές για συκοφαντική δυσφήμιση από δαύτους. Το πόρισμα του SSM για την Attica bank

Εν συνεχεία του : Δείτε με ποιο τρόπο η Attica bank μου ζητά 703.624,79 € επαναλαμβάνω ακόμη μια φορά. Ειλικρινά, αισθάνομαι Τιμή μου που έχω μηνύσεις και αγωγές για συκοφαντική δυσφήμιση από δαύτους.  

Αναφορικά δε με τις μηνύσεις και τις αγωγές της τράπεζας, σε βάρος μου για παραβίαση των προσωπικών δεδομένων του δ/ντή λογιστηρίου της Attica bank, του τραπεζίτη Χρήστου Μάραντου -που πήρε προαγωγή και ανέλαβε ως οικονομικός δ/ντής - CFO, 2 μέρες μετά την απόλυσή μου- θα επαναλάβω την ρήση του ιδίου, το βράδυ που μείναμε στα κρατητήρια του Α/Τ Ν. Φιλαδελφείας : "η διοίκηση της τράπεζας με πλησίασε μέσω του τότε δ/ντή Νομικών Υπηρεσιών Γιάννη Λάχανου και μου είπε : μπαίνεις μπροστά ως αιχμή του δόρατος σε βάρος του Κανελλάκη και εμείς θα σου δώσουμε ότι βοήθεια χρειάζεσαι"

Αν με ρωτήστε : δεν πήγες στοιχεία στην Δικαιοσύνη ; θα σας απαντήσω πως ΝΑΙ ΤΑ ΠΗΓΑ. Και, Εκείνη δια των λειτουργών της τα έβαλε στο αρχείο, "ως αγνώστου δράστη"

Αν με ρωτήστε : δεν πήγες στοιχεία στην ΤτΕ ; Θα σας απαντήσω πως ΝΑΙ πήγα, επί
διοίκησης Προβόπουλου, (στοιχεία για ξέπλυμα χρήματος και για μη ορθή λειτουργία του online της τράπεζας) και εκείνη, η ΤτΕ, με επιστολή της μου απάντησε : ... ευχαριστούμε για την πληροφόρηση αλλά δεν είμαστε οι αρμόδιοι να κάνουμε κάτι πέραν της επίπληξης στην Attica

Αν με ρωτήστε : μα, δεν τα ήξεραν άλλοι εργαζόμενοι από την Attica bank τα όσα γίνονται, θα σας παραπέμψω στον κήνσορα Τάσο Σιδερίδη, υπάλληλο της τράπεζας και στενό φίλο και συνεργάτη του επίσης υπαλλήλου της τράπεζας Γιάννη Βαθειά, (που μετά από διορισμούς στην Attica bank 200 υπαλλήλων -από τον Βαθειά-, εξελέγη βουλευτής του ΠΑΣΟΚ) ο οποίος έχει αρθρογραφήσει σχετικά με τις στρατιές βουλευτών του Κοινοβουλίου που θήτευσαν ως "σύμβουλοι" της Attica bank.

Αν με ρωτήστε : δεν πήγες τα στοιχεία στην παρούσα κυβέρνηση ; θα σας απαντήσω πως, ΝΑΙ τα πήγα. Επίσημα. Με αριθμό πρωτοκόλλου στα γραφεία όλων τους !!! Και τι έγινε ; Ούτε "κιχ" ως απάντηση, έστω ... εθιμοτυπική !!!

Αν με ρωτήστε : ζήτησες την βοήθεια του συλλόγου Εργαζομένων της Attica bank - ΣΥΤΑ, θα απαντήσω ΝΑΙ αλλά είχε ... προηγηθεί το πέταγμά μου έξω από τα γραφεία του ΣΥΤΑ, από τον Θανάση Σταθόπουλο, την 18-1-2010. Σημειωτέον πως απολύθηκα ... τυχαία 18-1-2011 .... 

Αν με ρωτήστε αν ζήτησα την συνδρομή εργατολόγων, θα σας παραπέμψω στο ηχητικό με τον Υπουργό πλέον Τάσο Πετρόπουλο ...

Αν με ρωτήστε : έδωσες στοιχεία σε δημοσιογράφους και σε ΜΜΕ ; θα σας απαντήσω, ΝΑΙ ΤΑ ΠΗΓΑ, εδώ και 5 1/2 έτη, αλλά ... ούτε κιχ ως απάντηση  !!! Μάλιστα, κάποιοι, είχαν και το σθένος να μου πουν : μας πήραν τηλέφωνο από 2 δικηγορικά γραφεία και μας είπαν να μη βγάλουμε κουβέντα !!!! ...  
Κάποιοι δε όπως το fmvoice είχαν σπεύσει να δημοσιεύσουν, 3-4 ώρες πριν την απόλυσή μου, το πόσο καμάρι ένοιωθαν που ο Γαμβρίλης αποκάλυψε "το σκουλήκι της δημοσιογραφίας" !!!

Και ζήτησα να τα δουν και να ελέγξουν τα στοιχεία από την ΟΤΟΕ. Και από βουλευτές ... αντιστασιακούς. Και από τον ΣΔΟΕ. Και από την Οικονομική Αστυνομία. Και από αλλού. Αλλά, προφανώς, η διακομματική "παρέα" της διοίκησης της Attica καθιστούσε απροσπέλαστο το οποιοδήποτε εγχείρημα ελέγχου, λόγω πολιτικών "πλατών".
Ακόμη και για την καταγγελία για τα οικονομικά του ΣΥΤΑ όταν παρέδωσα στις Αρχές, εντός της οποία αναφέρεται και σημερινός υπουργός της Κυβέρνησης, απάντηση δεν ήλθε καμιά.  

Λογικά, θα με ρωτήστε : τι έρχονταν ρε παιδί  μου ; Και θα σας απαντήσω. Μηνύσεις, αγωγές, απειλές, προσπάθειες εκβίασης εμού και των οικείων μου, κτυπήματα μου από το Ι.Χ. ενός εξ αυτών (που έσπευσε να μου κάνει μήνυση πως τον έβρισα !!!) όπως και αποχωρήσεις δικηγόρων μου ....

Εξ ου, και η ρήση του συνεργάτη του Γιάννη Μαντζουράνη, Αδαμάντιου Μπασαρά, δικηγόρου επίσης της Attica bank, μέσα στον προαύλιο χώρο των δικαστηρίων της Ευελπίδων, παρουσία οικείων μου και του τότε δικηγόρου μου όπου μου είπε : "θα σε γαμ@@@" συνεχίζοντας με επίσης αταίριαστους -για Νομικό- ... ορολογίες. Προφανώς, οι πολιτικές και καθεστωτικές τους "πλάτες" ήταν ισχυρές.


Και όλα αυτά με μάρτυρες της τράπεζας -σε βάρος μου- πρωτοξάδελφα και συζύγους βουλευτών, με "παλαιούς γνωστούς" που τα τμήματά τους ήταν ανύπαρκτα (σύμφωνα και με το κατωτέρω πόρισμα), με υπαλλήλους της που ενέχονταν σε παραβιάσεις των προσωπικών δεδομένων του οικονομικού δ/ντή. 

Υπαλλήλων της που αντί να κατηγορηθούν από την τράπεζα, ερχόμενοι ως μάρτυρες σε βάρος μου, ... αθωώθηκαν ... Και όλα αυτά, ενόσω υπάρχουν μάρτυρες που βεβαιώνουν στις δίκες που έχω πως άκουσαν τον δ/ντή λογιστηρίου και μετέπειτα μέχρι και σήμερα CFO να εκβιάζει συγκατηγορούμενο μου, τον Παναγιώτη Ταρνανά, πως : "αν δεν πεις πως σε έβαλε ο Κανελλάκης να παραβιάσεις τα προσωπικά μου δεδομένα, θα σε πάω και εσένα στο Εδώλιο". Και το παλικάρι, αληθώς δεν είπε πως του έδωσα σχετική εντολή. Και τον πήγαν στο Εδώλιο. Και αθωώθηκε ενόσω ήταν ο φυσικός αυτουργός. Και τιμωρήθηκα ενόσω ήμουν (σύμφωνα με το κατηγορητήριο) ο ηθικός αυτουργός. Γιατί ; Διότι η τράπεζα και η "αιχμή της" είχαν ως δικηγόρους τους Μαντζουράνη (δεξί χέρι του Ανδ. Παπανδρέου) και τον Κανελλόπουλο (τ. Γ.Γ. του Υπ. Δικαιοσύνης και δεξί χέρι του Γεωργ. Παπανδρέου) !!!!

Ενόρκως και με το χέρι στο Ευαγγέλιο, ασχέτως αν είμαι αθυρόστομος και αν βλαστημώ όταν αντιμετωπίζω παλιανθρώπους και κλέφτες !!!


Το πόρισμα του ελέγχου για την Attica bank
  1. Η Attica Bank δεν διέθετε ούτε στοιχειώδες σύστημα Excel ώστε να υπολογίζεται αυτόματα το επιτόκιο euribor και τα περιθώρια κέρδους στις χορηγήσεις. Δηλαδή ο υπολογισμός των επιτοκίων δεν γινόταν αυτόματα από το σύστημα, αλλά υπολογίζονταν με το χέρι - manually, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το πόρισμα. 
  2.  Ακόμα η τράπεζα δεν είχε back up, δηλαδή σύστημα ανάκτησης των δεδομένων της, γεγονός που μπορεί να συμβεί «μετά από ένα μεγάλο καταστροφικό γεγονός»
  3.  Το μηχανογραφικό σύστημα δεν πέρναγε από κανένα έλεγχο, ούτε μία φορά τον χρόνο, με αποτέλεσμα να υπάρχει ο κίνδυνος αν έπεφτε το σύστημα να πέσει και η τράπεζα
  4.  555 δανειολήπτες είχαν από εταιρικά και δάνεια λιανικής 72 εκατ. ευρώ που δεν τα εξυπηρετούσαν στην ώρα τους και η τράπεζα θα έπρεπε να είχε λάβει τις ανάλογες προβλέψεις. Το Excel δεν μπορούσε από λάθος στο σύστημα να «δει» αυτά τα δάνεια και η τράπεζα δεν είχε λάβει τις ανάλογες προβλέψεις.
  5. Όλα τα συστήματα της τράπεζας που κοστολογούσαν το ρίσκο και έπαιρναν προβλέψεις για τα δάνεια, αλλά και στάθμιζαν την πιστοληπτική ικανότητα των πελατών της ήταν διάτρητα και απαρχαιωμένα.
  6. Οπως σημειώνουν οι ελεγκτές, μέρος της αύξησης κεφαλαίου της Attica Βank και συγκεκριμένα 57,35 εκατ. είναι παράτυπα γιατί θεωρούνται ότι καλύφθηκαν με αυτοχρηματοδότηση. Με απλά λόγια η τράπεζα χρησιμοποίησε 57,35 εκατ. για να καλύψει μέρος της αύξησης κεφαλαίου και με ίδια μέσα και μέσω δανεισμού.
  7. Πολλά δάνεια δεν έχουν νομική κάλυψη
  8. Επίσης χορηγούνταν δάνεια χωρίς να έχουν ληφθεί ουσιαστικές εξασφαλίσεις
  9. Σε πολλές περιπτώσεις οι εγγυήσεις δεν παρέχουν ουσιαστικές εξασφαλίσεις
  10. Τα κριτήρια χορήγησης δανείων σε ορισμένα δάνεια είναι διάτρητα
  11. Διαπιστώνει μη επαρκή σύνθεση και λειτουργία της επιτροπής ελέγχου
  12. Ακατάλληλους μηχανισμούς ελέγχου. Και ακόμα ότι το τμήμα διαχείρισης κινδύνων δεν είχε πλήρη ανεξαρτησία, διότι τα μέλη του συμμετείχαν και σε επιτροπές χορηγήσεων
  13. Παρατυπίες στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για την ανακεφαλαιοποίηση της τράπεζας 
  14. Ο πελάτης δεν αξιολογούνταν με βάση την πιστοληπτική του ικανότητα
  15. Η τιμολόγηση των δανείων δεν αξιολογούσε το ρίσκο και δεν αντικατόπτριζε τον κίνδυνο
  16. οι αλλαγές των επιτοκίων γίνονταν με το χέρι, καθώς το Excel δεν μπορούσε να ακολουθήσει τις αλλαγές των επιτοκίων euribor
  17. Δεν υπήρχε μηχανισμός εσωτερικού ελέγχου για τις αλλαγές σε δανειακές συμβάσεις. Το σύστημα με απλά λόγια δεν μπορούσε να δει όλα τα κόκκινα δάνεια, με αποτέλεσμα να μην μπορεί η τράπεζα εγκαίρως να λάβει τις κατάλληλες προβλέψεις
  18. Ο μηχανισμός αξιολόγησης των εγγυήσεων ήταν ελλιπής. 
  19. Δεν υπήρχαν βάσεις δεδομένων σε ό,τι αφορά την αξία των ενεχύρων 
  20. Για το Μηχανογραφικό σύστημα: παρότι αναφέρει το πόρισμα ότι είχε εγκριθεί κονδύλι για την αναβάθμιση του μηχανογραφικού συστήματος η επένδυση δεν έγινε. 
  21. Όλο το σύστημα ήταν έωλο καθώς υπήρχε πλήρης απουσία ποιοτικών ελέγχων. 
  22. Το πόρισμα σημειώνει ότι αν και υπήρχε γραφείο ασφαλείας του συστήματος η θέση παρέμενε άδεια για περισσότερο από 1 χρόνο. 
  23. Η τράπεζα ήταν εξαιρετικά εκτεθειμένη σε κινδύνους από κυβερνοεπιθέσεις. 
  24. Το μηχανογραφικό δεν λειτουργούσε με κανόνες ασφαλείας με αποτέλεσμα κρίσιμα στοιχεία να μην περνάνε στο σύστημα.
Πηγή πορίσματος : Ημερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου