Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

24 + 1 λόγοι για τους οποίους θα ψηφίσω ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ ή ΣΥΡΙΖΑ

Σε συνέχεια του : 20+1 λόγοι για να παραμείνουμε στο € και στην Ε.Ε. ξεκαθαρίζω πως θα ψηφίσω έναν εκ των εις τον τίτλο αναφερομένων για τους κάτωθι λόγους. 
Και αυτό, καθώς είμαι πλέον απόλυτα πεπεισμένος πως δίδοντας την εμπιστοσύνη, την στήριξη και την ψήφο μου σε ένα εκ των ΝΔ ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ θα έχω  προσωπική (και των πέριξ εμού) προαγωγή και γαλήνη. 
Τώρα, για την Πατρίδα, για το Σύνταγμα, για την Επικράτεια, για τα Ιερά και τα Όσια του Τόπου και για τον υπόλοιπο Λαό, στα ... ανύπαρκτα μου ...

Μελλοθάνατε και μαζοχιστή :
  1. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που έχουν φέρει στον Τόπο ΜΟΥ το 1 το 2 και το 3 μνημόνιο με το ανέκαθεν και πανταχόθεν κτηνώδες IFM (των αφεντάδων τους).
  2. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που οι βο(υ)λευτές τους μεταπηδούν από το ένα κόμμα στο άλλο και, που και που, αφού πεταχτούν για λίγο σε κανένα εξαπτέρυγο τους (ΠΟΤΑΜΙ, ΕΝΚΕ, ΑΝΕΛ, κλπ) επιστρέφουν στα .. πάτρια τους ... εδάφη (κόμματα). Είναι ανώτεροι άνθρωποι ρε παιδί μου, χωρίς κομματικές παρωπίδες. Όχι σαν τους ... άλλους που έχουν μοιραστεί στα 1000 και δεν ενώνονται και να μας πάρουν φαλάγγι !
  3. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που έχουν ξεπουλήσει τα πάντα. Από Επικράτεια (Λιμάνια, Αεροδρόμια, ΔΕΗ, φιλέτα Γης ΜΑΣ κλπ) μέχρι και την Εθνική μας ... κυριαρχία σε κάτι EG και EWG που απαρτίζονται από κάτι καλοπαίδια του κερατά που ονομάζονται ... οικονομολόγοι και ... υπουργοί ... οικονομικών.
  4. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που όλοι τους έχουν "κτίσει" ένα άτεγκτο κομματικό στρατό σε Δημόσιες Υπηρεσίες, οργανισμούς, σε τράπεζες ΚΑΙ σε παρατράπεζες !
  5. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που δεν έχει δώσει ΚΑΝΕΙΣ τους αναφορά για το ποσό που ανέρχεται αυτή ή παλαιότερη στιγμή το ... εξωτερικό χρέος (;;;) Βλέπε : μίζες, φαγοπότι κλπ.
  6. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που σχεδόν έχουν ποινικοποιήσει -μέσω των ΠΡΟΔΟΤΩΝ ... πολιτικών τους και δημοσιοκάφρων τους- την αναφορά του οποιουδήποτε σε Εθνικό Νόμισμα.
  7. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που η Κρατική τους ΕΡΤ εκφράζει τα συμφέροντα (;;;) του Λαού και προτάσσει την χειραγώγηση αντί των ειδήσεων δίνοντας "βήμα" σε τέως ΠΑΣΟΚια, ΝουΔουλα και νεότευκτα ΣΥΡΙΖΑκια που έχουν διαλύσει τα πάντα.
  8. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που έχουμε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ -κατά μέσο όρο- από μια έως δύο αυτοκτονίες, τις οποίες ΔΕΝ τις μαθαίνουμε από τα καθεστωτικά ΜΜΕ ΤΟΥΣ αλλά από τα επαρχιακά και μη -κατά περίπτωση- ρεπορτάζ. Ειδικά σε πόλεις όπως η Πάτρα που έσπασε τα ρεκόρ την 21η Ιανουαρίου αφού είχε 2 αυτοκτονίες μέσα σε διάστημα 4-5 ωρών. Ενός 22χρονου και μιας 40χρονης.
  9. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που ζω (;;;) στο πιο όμορφο σημείο του Πλανήτη Γη, Σημείο όπου έρχονται εκατομμύρια κόσμου για να το απολαύσουν, αλλά, εγώ δεν έχω ούτε μια για να πάω έστω περπατώντας στο απέναντι πεζοδρόμιο ...
  10. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που δεν έχω ούτε μια για να αγοράσω μολύβια και γενικά τα αναγκαία στα παιδιά μου, ενώ αν πάθω καρκίνο, το ...υπουργείο για να μου δώσει φάρμακα θέλει βεβαίωση για το πόσο καιρό θα ζήσω !
  11. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που με έχουν φορτώσει με χρέη στην Εφορία. Τόσα που ... επαρκούν για να χρωστάει μέχρι και το τετράκις εγγόνι μου.
  12. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που οι Τούρκοι κάνουν βόλτες στο Αιγαίο την ίδια ώρα που το υψηλόβαθμο στράτευμα είναι σε πλήρη ... χαλάρωση ...
  13. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που μου λένε (ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ) το πόσο τους λατρεύει ο Λαός και η ... μάνα τους  (σ.σ. Γ.Θ.Κ. αμφιβάλω ακόμη και γι αυτό).
  14. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που ΚΑΝΕΙΣ τους δεν απαίτησε τις Γερμανικές Αποζημιώσεις και Επανορθώσεις για τις κτηνωδίες των Ναζί στον Β' Π.Π.
  15. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που κανείς τους δεν σεβάστηκε το 61,3% του Δημοψηφίσματος
  16. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που έχουν ακριβύνει το Ρεύμα (ΔΕΗ) τόσο όσο σε καμία άλλη χώρα της Γης και διότι μου λένε πως το ... χρηματιστήριο ρύπων ευθύνεται γι αυτό ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ !
  17. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που είχαν λαμόγια και κομματικά εγκάθετα λαμόγια ΣΕ ΚΑΘΕ διοικητική θέση Οργανισμών. Οργανισμών που δεν έχουν μια, αλλά τα λαμόγια τους αμείβονται πλουσιοπάροχα !
  18. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που Ο ΜΟΝΟΣ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ σε τούτη την Χώρα είναι ο Άκης ο Τσοχατζόπουλος. Τους άλλους τους έχουν ΟΛΟΥΣ έξω, εκτός από κάτι ... κλητήρες και Ταμίες (σημ. οι της ENERGA ελεύθεροι ενώ η λογίστρια τους είναι μέσα)
  19. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που περιμένω στην γωνία για να πέσει ... κανένα ψιχουλάκι από το τραπέζι τους και για να το φάω
  20. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που όταν λένε κάτι ΑΥΤΟΙ είναι θέμα (;;;) ενώ όταν το λέει ο Κοσμάκης είναι Λαϊκισμός ...
  21. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που άφησαν την Χώρα μου χωρίς παιδεία, Περίθαλψη, Κοινωνική Πρόνοια, Εσωτερική και Εξωτερική Ασφάλεια και τόσα άλλα. Και το έκαναν ποιοι ; Τα υπαλληλάκια μου. Αυτοί που ψήφιζα. Αυτοί που θα ψηφίσω ! Αυτοί που επέλεγα και επιλέγω για να εκφράσουν τα Δίκαια, τα Νόμιμα και τα Συνταγματικά δικαιώματα μου. Εμού και την Πατρίδας μου !
  22. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που ο Κούβελος (ο άντρας της Μητσοτάκαινας) είχε ξεχάσει να δηλώσει 1 εκ/ριο euro και τελικά δεν έπαθε τίποτα. Όπως και Σταθάκης. Όπως δεν άνοιξε και μύτη και για τα 15 εκ/ρια euro που βρέθηκαν (μόνα τους προφανώς) στα Ταμεία του ΠΑΣΟΚ (από που άραγε ;) Όπως και μου αρέσει και το ότι ο ... υπουργός Οικονομικών της Ελλάδας (χαχαχα) έχει ένα κάρο χρήματα, αλλά όχι εδώ. Έξω ! Όπως και ο Τσακαλώτος. Όπως και η Μαρέβα. Όπως και τόοοοοσοι άλλοι.
  23. Μου αρέσει ρε παιδί μου που στην κρίσιμη στιγμή της οποιασδήποτε προτεινόμενης άρσης ασυλίας, ΟΛΑ τους, καλύπτουν το ένα το άλλο ! Είναι αλληλέγγυοι βλέπεις και αυτό το λατρεύω (αλλά όχι στον Τόπο και στον Λαό που τους ταΐζει !)
  24. Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που στηρίζουν ΟΛΑ τους το ... τραπεζικό σύστημα και τους τραπεζίτες τους παρέχοντας και τις σχετικές ασυλίες στους τελευταία αναφερόμενους.
Κατόπιν αυτών ΝΑΙ θα ψηφίσω ένα από τα τρία ανωτέρω κόμματα (ή τα εξαπτέρυγά τους) μιας και είμαι κομματικός γλείφτης, περιμένω να δω που θα πάει για κατούρημα κάποιος εκ των αναφερομένων για να πάω να προσκυνήσω, αγωνιώ μήπως δεν είμαι αρκετά δουλικό τους, τρέμω στην σκέψη μπας και εξαφανιστούν από την πολιτική (;;;) πιάτσα και έτσι εξαφανιστώ και εγώ, σκέφτομαι ανελλιπώς το πόσο μεγαλύτερος δοσίλογος κατά των Ιερών της Πατρίδας θα γίνω και γενικά φοβούμενος την ώρα και την στιγμή που τα ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ (και τα εξαπτέυρυγα τους δεν θα υπάρχουν) και θα με βουτήξουν 5-10 νοματαίοι να μου εκφράσουν την "αγάπη" τους. Άντε, και η Δικαιοσύνη. Η Γνήσια Δικαιοσύνη και όχι η σικέ που επέβαλε 12 μήνες φυλακή με αναστολή σε Παπαντωνίου, Παπακωνσταντίνου, Κούβελο, στους της Energa και τόοοοσους άλλους.

Υ.γ. bonus λόγος : Θα τους ψηφίσω διότι μου αρέσει και χαίρομαι που είμαι χρυσόψαρο στην "γυάλα" μου με μνήμη ελαχίστων δευτερολέπτων και έτσι ξεχνώ το ποιοι κυβέρνησαν, το ποιοι δημιούργησαν, το ποιοι συντηρούν, το ποιοι ανατρέφουν την λαμογιά, την αλητεία, την εξαφάνιση του Λαού (με την ανταλλαγή ... εισαγομένων), το ποιοι ξεπουλάνε τα πάντα από τα ΧΡΥΣΑΦΙΚΑ (και όχι ασημικά όπως αναφέρονται) της Χώρας ΜΑΣ στο όνομα του νεοφιλελευθερισμού, της δουλικότητας, του εκβιασμού τους και της προδοσίας τους. Απέναντι στο Έθνος και στον Λαό !

Επιστρέφω πλέον με σκληρά και ξεκάθαρα. Για μικρούς και μεγάλους. Κορόιδα.

Γ.Θ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου