Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

Τι αποδείχθηκε στις Βρετανικές εκλογές ;

Μετά τις χθεσινές εκλογές στο Ηνωμένο Βασίλειο και τα σημερινά αποτελέσματα, γίνονται σαφή τα εξής :

  1. το 53,4% που ψήφισαν υπέρ του Brexit ΔΕΝ ήταν νεοναζιστές και οπαδοί της άκρας δεξιάς, όπως προσπαθούσαν με μένος να μας πείσουν οι διεθνείς και οι ντόπιοι δημοσιογράφοι (ή πιο σωστά, δημοσιοκάφροι).
  2. το 53,4% που στήριξαν στο συμφέρον την πατρίδας τους ψηφίζοντας Grexit ήταν από όλο το φάσμα των πολιτικών παρατάξεων και όποτε χρειαστεί, θα επαναλάβουν την ίδια τους απόφαση (βλ. Grexit) μιας και χθες δεν στήριξαν τον Κόρμπυ αλλά κτύπησαν την άχρηστη Μέι.
  3. η "κατινίτσα" που ανέλαβε την ηγεσία ΔΕΝ λειτούργησε με πάθος υπέρ της ανεξαρτησίας της χώρας της από τον ναζιστικό κλειό
  4. o Νάιτζελ Φάραντζ που έδωσε συνέντευξη στο BBC προ 40 λεπτών, ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ αναφέροντας τα κάτωθι :
    • συνάντησα την Μέι 4 φορές μετά το Brexit και την ρώτησα : πιστεύεις στο Brexit ; Διότι αν δεν πιστεύεις σε αυτό, τότε δε θα μπορέσεις να πας στην Βρυξέλες και να απαιτήσεις τα δίκαια του λαού μας. Και τις τέσσερις φορές (συνέχισε ο Φάραντζ) η Μέι δεν μου απάντησε ...
    • Ναι σαφώς και πρέπει η Μέι να παραιτηθεί σήμερα
    • Δεν με ενδιαφέρει που το UKIP (σ.σ. το κόμμα του Φάραντζ) δεν κέρδισε ούτε έναν βουλευτή μιας και ξέρω πως αν με χρειαστεί η πατρίδα μου, τότε πάλι θα στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις το αίτημα του λαού μου. Και ο λαός μου πάλι θα με στηρίξει, όπως έκανε και στο Brexit
    • Στην ερώτηση δε του δημοσιογράφου το BBC αν θα ηγηθεί εκ νέου του UKIP, απάντησε ξανά : "θα στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις το αίτημα του λαού μου. Και ο λαός μου πάλι θα με στηρίξει, όπως έκανε και στο Brexit" χωρίς ουσιαστικά να απαντήσει στο αν πρόκειται να αναλάβει ηγετική θέση ...
  5. τέλος, αποδείχθηκε και κάτι ακόμη. Πως οι δημοσκόποι ήταν, είναι και θα παραμείνουν εκτός πραγματικότητας τιποτένιοι που θα προτάσσουν ΜΟΝΟ όσους τους τα ακουμπάνε.
Συμπατριώτη, συναγωνιστή, συμπάσχοντα Έλληνα, αν συγκρίνεις τα ανωτέρω που δήλωσε ο Φάραντζ και τα αντιπαραθέσεις με την ανυπαρξία ή/και την δουλικότητα των ντόπιων ... αρχηγίσκων ή και των προαλειφόμενων να επιστρέψουν από την ανυπαρξία τους, θα αντιληφθείς πως το χάσμα μεταξύ των ηγετών και των τιποτένιων, είναι αβυσσαλέο !

Σημ. ΝΑΙ ! Σου ετοιμάζουν συγκυβέρνηση ΝΔ + ΣΥΡΙΖΑ για να φας στο κεφάλι και άλλα χρόνια πόνου, ζόφου και εξόντωσης ! Αν δεν με πιστεύεις συνέχισε να βλέπεις ΕΡΤ. Αυτή που έχει καταντήσει χειρότερη από το mega των Τρέμη, Πρετεντέρη, Καμπουράκη, Οικονομέα, Χασαπόπουλου κ.λπ.

Κ. (London)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου