Τρίτη 27 Ιουνίου 2017

Μια μέρα της ζωής μου με ένα δράπανο, με σουσάμι, με κομπόστ και με κέφι.

Χρονογράφημα. Γράφει ο Γιώργος Θ. Κανελλάκης.

Το βασικό που πρέπει να έχει ένας άνθρωπος είναι το κέφι, τα ενδιαφέροντα και το διάβασμα. Και όταν λέμε κέφι και τα ενδιαφέροντα δεν εννοώ το "κέφι" για τα QE, για τα spreads, τις "συμφωνίες" και τους "εταίρους" μιας και αυτά είναι ότι ακριβώς δεν πρέπει να αντιμετωπίζει ο καθένας μας. 

Έτσι που λες αγαπημένε Συμπολίτη και αγαπητή μου Google μιας και είχα ... λίγο ελεύθερο χρόνο (χαχαχα, έχω άπειρο αφού ... φρόντισαν τα λαμόγια με σωρεία μηνύσεων και αγωγών σε βάρος μου, αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά) πήρα το 30ετίας δράπανο μου και ξεκίνησα με 34 κιλά αγνό παρθένο βουνίσιο λαδάκι, 3-4 ετών, που
μου έδωσαν για να κάνω μπόλικο σαπούνι.

Τα αναγκαία εργαλεία : 
  • Θερμόμετρο που αντέχει θερμοκρασίες μέχρι και 90C - 100 C
  • Καυστική σόδα (NaOH) 552 γραμμάρια
  • Απιονισμένο νερό (για το σιδέρωμα) 1200 γραμμάρια
  • 4 ΚΙΛΑ λάδι που τα θερμαίνω να πάνε στους 39-43 C,
  • Μια ζυγαριά
  • Ένα δράπανο
  • Τον αναδευτήρα από ένα μιξεράκι χειρός που τον προσαρτώ στο δράπανο
  • Αιθέριο έλαιο
  • 2 χύτρες (στη μια ζεσταίνω το λάδι) και στην άλλη ανακατεύω το NaOH με το νερό
  • ξύδι (το έχω δίπλα μου μπας και πεταχτεί καμία σταγόνα καυστικής σόδας πάνω μου, αφού ρίχνοντας λίγο ξύδι, αδρανοποιήται το καυστικό στοιχείο  
  • καφές και τσιγάρα (για το κέφι μου και όχι για ότι δημιουργώ).
Βγαίνω που λες στο μπαλκόνι και ρίχνω αργά αργά την καυστική σόδα στο απιονισμένο νερό και ανακατεύω με μια κουτάλα, με προσοχή αφού η ένωση δημιουργεί τοξικούς και καυστικούς υδρατμούς, ενώ η θερμοκρασία στο μείγμα ανεβαίνει στο ~80 C - 85 C.
Για να μη γίνει καμία ρωγμή στο μάρμαρο του μπαλκονιού έχω βάλει κάτω από την κατσαρόλα ένα σουπλα ξύλινο μιας και θυμίζω πως μόλις ανακατευτεί η καυστική σόδα με το νερό, ανεβαίνει πολλή η θερμοκρασία του μείγματος. 

Αφού το ανακάτεψα, κάθισα να κάνω ένα τσιγαράκι πίνοντας μια γουλιά καφεδάκι και τσέκαρα την θερμοκρασία του λαδιού που ζέστανα στο μάτι της κουζίνας. 42 C έδειξε το θερμόμετρο. 
Έλα όμως που πρέπει να πέσει και η θερμοκρασία στο μείγμα της καυστικής σόδας !!! Και τι να κάνω ; Να περιμένω ; Βαρετό. Να δω ειδήσεις ; Οικτρό. Ξεφτίλα. Κατάντια ρε παιδί μου ! Τι να ακούσω ; Για τις κόκες και για τις αλητείες της ... (ανθ)ελληνικής ελίτ ; Για τις (μη) απαντήσεις των ... εθνοπατέρων ; Γιατί ; Για να αποπροσανατολιστώ  από τα θανατηφόρα μνημόνια ;

"Δεν είναι του χαρακτήρα μου το να αράζω άπραγος" σκέφτηκα και έριξα το ζυμαράκι του ψωμιού στο φούρνο (σκληρό αλεύρι 250 γραμ, μαλακό άλλα 250 γραμ, 250 γραμ. ζέας, 100 γραμ. καλαμποκάλευρο, 100 ολικής άλεσης, 2 φακελάκια μαγιά, 3 κουτ. γλυκού αλάτι, 2 κουτ. γλυκού ζάχαρη, ελάχιστο λάδι και όσο πάρει νερό) αφού του έβαλα σουσάμι και λιναρόσπορο.


Αφού το έβαλα στο φούρνο, στους 190 C πήρα το δράπανο, πήρα και μια οδοντόπαστα colgate φθηνή, που έχει μέσα σόδα (όχι τζελ !!) την άπλωσα πάνω στα φανάρια του Ι.Χ. που είχαν θαμπώσει.





Έχοντας μαζί μου και τον Φίλο μου και "βοηθό" μου με το δράπανο που είχε φορέσει μια βαμβακερή "καπότα" ως εξάρτημα, άρχισα το τρίψιμο των φαναριών για 3-4 λεπτά στο καθένα τους.
Μόλις τελείωσε το τρίψιμο (σκάρτα σε 10 λεπτά και για τα δύο φανάρια), έριξα νερό πάνω τους και "voila" :) το αποτέλεσμα :)


"Μια χαρά", σκέφτηκα. Ίσως να θέλει και ένα δεύτερο χέρι για καλύτερο αποτέλεσμα, όμως πρέπει να πάω να δω τη θερμοκρασία στο μείγμα της καυστικής σόδας. Άφησα το Ι.Χ. και ανέβηκα.
Μέτρησα και η θερμοκρασία ήταν στους 64 C ακόμη. 

Τι να κάνω για να περάσει η ώρα ; "Ας πάω να βγάλω την πατάτα από τις γλάστρες της ταράτσας" είπα μέσα μου και ... σβουν ανέβηκα στην ταράτσα. 





 "700 γραμμάρια, μια χαρά μερίδα θα βγει" μονολόγησα και αφού κατέβηκα στο σπίτι μέτρησα τη θερμοκρασία του μείγματος της καυστικής σόδας, 57 C. Άρα θα έπρεπε να περιμένω να πέσει ακόμη περισσότερο (στους ~42 C - 44 C). Το ψωμί στο μεταξύ στο φούρνο ήθελε κανένα 1/2 ώρο για να ετοιμαστεί.

Ξανά βουρ στην ταράτσα γα να θάψω με μια στρώση χωματάκι -για κομποστοποίηση- κάτι φλούδες και κάτι τσόφλια από αυγό (που είναι καθαρό ασβέστιο)
Είχα χρόνο ακόμη και έτσι άρχισα το δέσιμο σε κάτι ντοματιές, πιπεριές, αγγουριές κλπ.













 


Τότε ακριβώς σκέφτηκα να αράξω στο κακομούτσουνο αλλά πρακτικό παγκάκι μου από παλέτες (που είχα κάνει πέρυσι) και να πιω μια γουλιά νερό πριν κατέβω για να βγάλω το ψωμί και μετρήσω την θερμοκρασία του μείγματος της καυστικής σόδας, όταν κτύπησε το τηλέφωνο μου.
-παρακαλώ ;
-"γεια σας. Ο κ. Κανελλάκης Γεώργιος ;" (μου λέει μια γνήσια ταγματασφαλίτικη και στρατόκαυλη γλυκιά φωνούλα).
-στο τηλέφωνο του Κανελλάκη καλέσατε ; (ρώτησα) 
-ναι, μου απαντά η γλύκα
-ε, τότε ποιος θέλατε να είναι ; Τι θέλετε ; (ανταπάντησα) 
-τηλεφωνώ από την first call για την οφειλή σας στην ΕΤΕ και χρειαζόμαστε να κάνουμε μια επιβεβαίωση (μου λέει η γλυκύτατη ταγμαλήτισσα). Πείτε μου την ημερομηνία γέννησής σας και το όνομα του πατρός σας (μου είπε).
-25η Μαρτίου 1821 (της είπα) και Μάρκος Μπότσαρης (συνέχισα)
-κύριε Κανελλάκη με κοροϊδεύετε ; Δεν είναι καλό για εσάς αυτό (συνέχισε). 
-καλή μου μιας και καταγράφω την επικοινωνία μας (της απαντώ) και μιας και μπορείς να πας στον διάβολο, μπορείς να πάρεις λίγο αργότερα σε παρακαλώ να φωνάξω και τον θείο μου τον Οδυσσέα Ανδρούτσο που σε θέλει ; 
... και μου το έκλεισε 😓 Η αγενέστατη !!!
Με αυτά και με τ΄ άλλα, χάιδεψα στην κεφάλα τα 2 σκυλουμπάκια μου (ένα λαμπραντόρ που ένας ηλίθιος και λαμόγιο ΠΑΣΟΚολογιστάκος έλεγε ότι είναι ντόμπερμαν και το φοβάται, και μια γκέκα).
χάζεψα και "τον κ. Πουλί" που θα το κάνω στα κάρβουνα αν συνεχίσει να μου τσιμπάει τις ντομάτες μου 
και κατέβηκα στο σπίτι να βγάλω το ψωμί από τον φούρνο. Μούρλια φίλε μου. Τόσο μούρλια που στο παρουσιάζω αφού έφαγα μια κομματάρα ...
Στο μεταξύ, η θερμοκρασία του μείγματος πλέον (NaOH και νερού) είναι στους 42 C. Και του λαδιού, αφού άναψα πάλι μια στιγμή το μάτι ήταν και αυτού στους 42 C. Πήρα την χύτρα μείγμα από το μπαλκόνι και άρχισα να ρίχνω μέσα του το ζεστό λάδι σιγά σιγά, ανακατεύοντας ταυτόχρονα με το δράπανο το νέο μείγμα, σε χαμηλή ταχύτητα για να μη πιτσιλάει τον περιβάλλοντα χώρο.



20 λεπτά αργότερα πρόσθεσα και 50 σταγόνες αιθέριο έλαιο και ανακάτεψα ακόμη για 5 λεπτά με το δράπανο, και έριξα στο ταψάκι (βλέπε "καλούπι") το υγρό μελλοντικό σαπούνι, ξεχνώντας να βάλω πρώτα μια λαδόκολλα στο ταψί, έτσι ώστε να βγει εύκολα η πλάκα σαπουνιού σε 48 ώρες ...

Ίσως να φταίει η φιλενάδα μου από την εισπρακτική που με συντάραξε με την γλυκύτατη φωνούλα της ... 😉 Ίσως διότι με φοβέρισε ελαφρώς πως δε θα είναι καλό για εμένα ότι λέω και όπως της μιλώ💔.

Ίσως πάλι να έφταιξε και το ότι σκεφτόμουν την Αχτσιόγλου -που παλεύει για τα δίκαια των Ελλήνων Εργαζομένων ... 😈 με τους συμμάχους (της) τοκογλύφους και Ναζί (βλέπε ... "εταίροι της", της Ναζιστικής Ε.Ε.).
7 ώρες αργότερα το χρώμα του σαπουνιού ήταν έτσι :
Upd. 15 ώρες αργότερα (από την αρχική χύτευση) ήταν έτσι :

47 ώρες μετά την αρχική χύτευση ήταν έτσι :
Το γύρισα τούμπα, αφού το χάραξα πλευρικά (ανάμεσα στο σαπούνι και στο μέταλλο με μια σπάτουλα μιας και ξέχασα να βάλω λαδόκολλα, το τούμπαρα και "τσουπ" βγήκε 😁

Πήρα της "σπάθα" του ... θείου μου του Οδυσσέα Ανδρούτσου και άρχισα το (κακομούτσουνα) κόψιμο σε κουτάκια παραλληλόγραμμα.

Μετά, με κάτι κουπατ έκανε και το "βοηθητικό προσωπικό" 😜 το καλλιτεχνικό φινίρισμα


Και έτοιμο το αποτέλεσμα της μετατροπής του αγνού και (τέως) παρθένου λαδιού σε αγνό σαπουνάκι. Για το σώμα και για τα μαλλιά.
Αυτά που λες στα γράφω μιας και θέλω να σκεφτείς πόσα περισσότερα μπορείς να κάνεις, αντί να βλέπεις άθλια survivor, άθλιους δημοσιοκάφρους και άθλιες ... πολιτικές υπάρξεις του ΠΑΛΑΤΙΟΥ που προσπαθούν να σε πείσουν πως θέλουν (ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ) το καλό σου.

Κάνε κάτι, βρες κάτι και κάνε για να μείνεις ψυχικά υγιής, ώστε να μπορέσεις να τους δικάσεις και να τους καταδικάσεις, την δέουσα στιγμή ! λέγοντάς τους ένα : "άντε να ψοφίστε ρε πουλημένοι και ανθέλληνες αλήτες που ξεπουλήσατε ΤΑ ΠΑΝΤΑ και σχεδόν σκοτώσατε ένα Έθνος".

Θέλοντας να είσαι κεφάτος/η και δυνατός/ή, επιστρέφω. Χωρίς συνταγές και χρονογραφήματα.


Γιώργος Θ. Κανελλάκης 


Σημ. Ρε μπαγάσικα, μιας και η ζωή θέλει κέφι και όχι κατήφεια - στρες και ζόρια, σας τα έγραψα αυτά ακούγοντας λίγο deep house και μη έχοντας πάρει χαμπάρι τις όμορφες υπάρξεις και τα τοπία που έχει το video, οι οποίες ΝΑΙ είναι τμήμα της ζωής μιας και, οι μαλακίες του στυλ "συμφωνία", "δόση" (ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ...), "επιτροπεία" κλπ είναι για τους ψυχανώμαλους που ... κυβερνούν εισπράττοντας από ΕΜΑΣ χιλιάδες κωλοeuro το μήνα για να μας κάνουν την ζωή πατίνι  και για να ξεπουλάνε την Πατρίδα ΜΑΣ !!!!

Βρείτε ενδιαφέροντα, μείνετε πέρα και μακρυά από χάπια και αυτοκτονίες, σεβαστείτε τους πόρους της Μάνας Φύσης με την ανακύκλωση, βοηθείστε και συμπαρασταθείτε στον διπλανό σας, συσπειρωθείτε, μαζευτείτε σε ομάδες κάντε δράσεις ανυπακοής σαν αυτή εδώ και μετά συγκεντρωθείτε με άλλες ομάδες κ.ο.κ. ! και τα καλύτερα θα έλθουν. Μη τους αφήνεις να σε λένε οι ... "προύχοντες" στου ΠΑΛΑΤΙΟΥ : Ραγιά !!!!! 

Θυμίστε τους δε, σε κάθε σας ευκαιρία πως είστε ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥΣ και πως υπάρχουν διότι τους πληρώνουμε εμείς !!!!!!!!
Βάλε το καπελάκι σου και βγες έξω (για δράσεις και δραστηριότητες ΚΑΘΕ μορφής !!!) φωνάζοντας : άντε στον διάβολο ρε που θα μας πεθάνετε πριν από την ώρα μας !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου