Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Συγκοινωνίες της σύγχρονης ελληνικής ... κοινωνίας (και των φορολογουμένων)

Ευτυχώς όμως είμαστε ακόμη στο @@@@euro... και στην Ε.Ε. ενώ έχουμε (;) και τράπεζες ανοικτές ...

Ναι θα μου πεις : τράβα να δεις τι χάος επικρατεί στα νοσοκομεία όπου, 2 νοσοκόμες εξυπηρετούν 37 ασθενείς. Και μάλιστα σε καίρια μονάδα όπως αυτή του Νευροχειρουργικού Τμήματος.

Ήταν ημέρα Τετάρτη, στα μέσα Ιουνίου και ώρα 10:20 το πρωί. Ώρα έντασης κυκλοφορίας ενός κόσμου που σαφώς δεν μπορείς να τους κατατάξεις στους (ακόμη) έχοντες και κατέχοντες.

Το μικρό λεωφορείο της Γραμμής Αγ. Παρασκευή - Άγ. Ανάργυροι που πέρναγε κάθε 40 λεπτά περίπου ήταν ασφυκτικά γεμάτο από "φορολογούμενους" ... Πολίτες.

Μετρήσαμε "ένα - ένα κεφάλι" με την παρέα μου και δε μπορούσαμε να πιστέψουμε πως, όταν γράφει η ταμπέλα : "θέσεις ορθίων : 71" εννοούσε : "θέσεις αγκαλιασμένων ορθίων" μιας και διαπιστώσαμε πως ήταν 68 επιβάτες όρθιοι ενόσω οι θέσεις καθημένων εννοείται πως ήταν ΟΛΕΣ πιασμένες.

Μιλώντας με συνταξιδιώτες γύρω μας και ειδικά με νεαρής ηλικίας άτομα, οι κουβέντες τους ήταν
ξεκάθαρες. "Γνωστοποιήστε το. Αναρτήστε το. Πάρτε και τα στοιχεία μας για να τα έχετε αν χρειαστεί η επιβεβαίωση μας σε κάποιον προύχοντα στο ... υπουργείο παστοποίησης...". Συγκοινωνιών  και Μεταφορών ... βοοειδών θα εννοούσαν ...


Ένας νεαρός μάλιστα, πέριξ των 26-27 ετών ήταν σαφέστατος λέγοντας : "ρε γμτ πλήρωσα σαν βλάκας κάθε φόρο που μου ζήτησαν. Και τι παίρνω από την ... Πολιτεία ; Ξέρετε τι παίρνω ; (συνέχισε). Τα ... άντε μη πω τι παίρνω..." Και τελείωσε αρκετά οργισμένος λέγοντας : "ήταν βλακεία μου που κατέθεσα Φορολογική Δήλωση και που κόβω αποδείξεις με μπλοκάκι. Βλακεία μου που δηλώνω τα έσοδά μου από τις εργασίες μου ως ελεύθερος επαγγελματίας. Μα το έχω αποφασίσει. Αυτά, τέρμα. Δε θα πληρώνω εγώ τα γαμησιάτικα των Ελλήνων απατεώνων πολιτικών. Δε θα μου ξαναπάρουν ούτε cent οι Γερμανοί και οι τοκογλύφοι τους".

Μια κυρία πιο δίπλα μας είπε : "προχθές, σε ανάλογα ασφυκτική ... μεταφορά μου, μου άρπαξαν τον πορτοφόλι παιδί μου από την τσάντα", ενώ σιγά - σιγά μπήκαν και άλλοι στην κουβέντα.

Στο τέρμα της διαδρομής πήγαμε στον ηρωικό οδηγό ο οποίος είχε ακούσει τα εξ αμάξης από τον κόσμος για αν συνέβη τυχαία αυτός ο ... ασφυκτικός συνωστισμός  μα εκείνος ήταν ξεκάθαρος : "Τα μισά λεωφορεία είναι για πέταμα. Και από αυτά παίρνουν οι τεχνικοί ανταλλακτικά για να επισκευάσουν τα υπόλοιπα που λειτουργούν. Ακόμη ..."

Αυτά συζητώντας με την παρέα μου καταλήξαμε στο ότι, όσοι θαρρούν πως ο κόσμος είναι εφησυχασμένος και .... χαλαρός, μάλλον κυκλοφορεί με υπουργικά - βουλευτικά ΙΧ και δεν ξέρει τι του γίνεται !

Πολίτες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου