Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Δε μου λες χρυσό μου

Δε μου λες χρυσό μου ! 

Μήπως δεν πήρε το ματάκι σου πόσοι κλαρινογαμπροί και πόσες "νύφες" δεν άφησαν κλαρίνο για κλαρίνο απ΄ άκρη σ' άκρη της χώρας ; 
Μήπως πήγες κάπου και δεν άκουσες ένα γύφτικο βιολί της κακιάς ώρας ή ένα κλαρίνο που στην χειρότερη ήταν από πληκτροφόρο ; Μήπως δεν είδες την χαρτούρα που ακούμπαγαν σε λουλουδούδες και σε ... φίρμες ;

Μήπως δεν τους είδες να αρκουδοχορεύουν κοιτάζοντας την μύτη των παπουτσιών τους ... άσματα που ήταν σε στυλάκι "τον πούτσο τον εκλαίγανε ένα Σαββάτο βράδυ" πλάι σε αφίσες τραγουδιάρηδων ... 30ετίας ;

Αξίζουν ρε Κανελλάκη τον χρόνο σου όταν δε ξέρουν ούτε καν πως οι Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί χορεύονται κοιτάζοντας τον ουρανό ή ευθεία εμπρός ;

Τα είδες ρε βλάκα. Τα είδες. Και μετά κάθεσαι εσύ και τους λες : "να αντισταθούν
και να μη πληρώνουν αντισυνταγματικούς ΕΝΦΙΑ και ΧΑΡΑΤΣΙΑ".

Ναι ρομαντικέ ανόητε, στα λέω και εγώ όπως στα είπαν και οι δύο αληταράδες γερμανοτσολιάδες δημοσιοκάφροι μπας και λογικευτείς.

Για ποιο λαό παλεύεις ρε ; Αξίζουν κάτι περισσότερο από την μιζέρια που βγάζουν όταν μυξοκλαίνε λέγοντας : "δε βγαίνω", "δεν έχω μια για το γάλα των παιδιών μου", "δε μπορώ να επιζήσω", "δεν είναι ζωή τούτη εδώ" και άλλες μαλακίες τρέχοντας να γλείψουν τους περιφερόμενους τσόγλανους των κομμάτων που διέλυσαν τα πάντα ;

Ιοκ. Ανα. 

Αν και πάρα πολλά έχεις δίκιο δε θα με ρίξεις στην λούμπα σου μιας και δεν είναι το σύνολο των Ελλήνων έτσι όπως περιγράφεις. Οι περισσότεροι των Ελλήνων στενάζουν κάτω από την νεο-Κατοχική χούντα. Και ναι, επαναλαμβάνω, μπορεί να έχεις σε αρκετά, αλλά δε θα πάψουμε να ξηλώνουμε το πουλόβερ της Ναζιστικής Ε.Ε. όσο κι αν προπαγανδιστές σαν εσέ εξισώσουν τις μονάδες με το σύνολο.

Θα επανέλθω αναλυτικότερα.

Γ.Θ.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου