Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018

Bαριά κατηγορητήρια για τους πρώην της τράπεζας Αττικής

"Έρχονται βαριά κατηγορητήρια για τους πρώην της τράπεζας.

Η απάντηση της λογικής : Ας μην έκαναν τα σκάνδαλα. Αφού τα έκαναν ας υποστούν τις κυρώσεις. Φτάνει με την ασυλία των ισχυρών".

Μαύρη Λίστα - fmvoice

Ρε συ Μανεσιώτικη "Μαύρη Λίστα", ΤΩΡΑ που μιλάς λογικά και που επικαλείσαι την λογική, θα πεις και στον κόσμο, ποια πουτάνα ψυχή, σε έβαλε να δημοσιεύσεις το κάτωθι για εμένα, την 18-1-2011 για εμένα, 5 ώρες πριν μου στείλει την απόλυσή μου με δικαστικό επιμελητή ;


... συμπτωματικά, ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ δικαστικό επιμελητή που μου επέδωσε την
κατάσχεση του σπιτιού μου στα Μανιάτικα Πειραιά, 10 χρόνια πιο πριν !!
 

... συμπτωματικά με "δικαστικό επιμελητή" που έκρινε ΜΟΝΟΣ του πως, πετρόκτιστη διατηρητέα μονοκατοικία, επιφάνειας 125,13 τμ, πλήρως ανακαινισμένη, άξιζε (κατά τον Επιμελητή που ήλθε ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ) να βγει στο σφυρί για 40.000 euro, υπέρ της HSBC ... !!



Επαναλαμβάνω, αν έχετε ίχνος από αξιοπρέπεια, αν έχετε τα άντερα εκεί στην FmVoice, ζητήστε συγνώμη για τον χαρακτηρισμό σας προς εμέ ως σκουλήκι & γυμνοσάλιαγκα που ... θα με στρώσει και θα με "καθαρίσει" (;;;;) η κάθαρση της χρεοκοπίας όπως γράψατε την 18-1-2011 όταν με απέλυσε η Attica bank, μετά από 13 μεταθέσεις μου - μετακινήσεις μου, μέσα σε διάστημα 15 μηνών, ενόσω οι βαθμοί μου, με άριστα το 10, ήταν 8άρια, 9άρια και 10άρια.


Ζητείστε συγνώμη και πείτε στον κόσμο ποιο ΚΑΘΑΡΜΑ σας έδωσε τότε την ... είδηση της απόλυσής μου, ώρες πριν αυτή εφαρμοστεί !!

 

Γιώργος Θ. Κανελλάκης
   τηλ : 6977-913-924

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου